Monday, April 27, 2009

シャボンスプレー~!


こんにちは!へザーです~!今、私はかぜをひいています。来週末は、セメスターエンドバシューに行きました。私はセーラームーンのミュージカルコメディーをしました。とても楽しみかったです!私のわぶんは長いとたいへんです。練習して、練習して、練習しました!!私のキャラクターはあみです。あみはとてもかしこいとしめやかです。セーラームーンの中であみはセーラーマーキュリーです。あみのテーマの色は青いです。あみはとてもかわいいです~。私はセーラームーンのキャラクターになります~ 

Hello! Heather, here! Right now, I have a cold. This weekend, I went to the Semester End Bash. There, I played in the Sailor Moon Musical Comedy. It was very fun! My Japanese sentences were very long and tough. I practiced, and practiced, and practiced!! My character was Ami. Ami is very smart and quiet. In Sailor Moon, Ami is Sailor Mercury. Ami's theme color is blue. I think Ami is very cute! I want to be a Sailor Moon character~!

No comments:

Post a Comment